BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 4., szerda

Bevezető

Sziasztok!
Itt van végre a bevezető.De előre annyit hogy ez a történet a Breaking Dawn után játszódik miután minden jóra furdult a Cullen családnál.


Főbb szereplők:
Cullen család
A Volturi
A farkasok


Bella szemszöge:

- Nessie, Jacob!- kiáltott Edward.
- Gyertek be már vacsora ideje van. -mondta. Már éppen alkonyodott.Ők ilyenkor esznek de mindig nehéz behúzni őket a házba.
- Ó Apu hadd játszak még egy kicsit Jacobbal. -mondta mézédes hangján kislányom.
- Nessie, egész délután játszottál Jacobbal. Neki is kellene egy kis szabadidő. -mondta Edward. Bár mindenki tudta Jacob sohasem unná meg a játékot mivel bevésődött Renesmeebe. De ő még ezt nem tudja. Jacob még nem merte elmondani neki.Majd ha nagyobb lesz akkor fogja megtudni.
De csuklóján mindig ott fityeg a kis karkötő amit Jacob adott neki. Az afféle jegyajándék de én nem bánom legalább megbízható "emberbe" szeret bele. Edward persze a fogát csikorgatta. Lányom és Jacob belépett az ajtón. Most csak mi voltunk itthon a többiek elmentek vadászni, Jacob falkája pedig a La Pushban tölti az éjszakát.Én előkészítettem az emberi ételekt az asztalra. Renesmee sem ihat mindig vért.Jacob és Nessie leült és elkezdtek enni. Mindig nagyobb adagot kell kitennem az asztalra ha Jacob is itt van.
- Anyu, kimehetek holnap Jacobbal a La Pushra? - kérdezte kislányom. Edward és én egyszerre néztünk Jacobra aki nem törődött velünk. Edward nem szerette és persze én sem ha Renesmee nincs itthon.
- Majd meglátjuk Renesmee.-mondtam. Bár tudtam az lesz a vége hogy elengedjük mert könyörgésének nem tudtunk ellenállni. Imádott kirándulni a tengerparthoz. Jacobbal megnézték a kis tavakat , sétálgattak és nézték a szörfölőket. Emlékeztem Edward hogy féltett engem is amikor ott voltam most ez velem is megtörténik. Miután megvacsoráztak Renesmeevel elsétáltam a kis tanyaházhoz és olvastam neki elalvás előtt. Ő jobban szeretett magának de úgy nem tudott elaludni. Miután elaludt. Visszamentem a nagyházhoz és vártuk a visszatérő vadászókat.
- Jacob miért kell mindig elhívni a rezervátumba? -kérdeztem. Bár tudtam mindent megtesz hogy ne kelljem vérszívók között lennie és eggyütt lehessen Renesmeevel. Oda Rose úgysem követi.Jacob megvonta vállát mire Edwaírd morgott egyett.
-Jacob tudod jól hogy nem szeretjük hogy távol legyen tőlünk. Megbízok benned de nem akarom hogy hellyetesíts engem.
Eközben megjöttek a többiek. Mindenkinek folyékony arany volt a szeme. Most épp a médvék szaporodtak túl a környéken. Emmett ennek persze nagyon örült. Mindenki lefoglalta magát valamivel. Alice és Jasper olvasott. Emmett és Rose tv-t nézett. Carlisle és Esme pedig a konyhában beszélgetett. Edward és én pedig elindultunk a kis házunk felé. Emmett persze ilyenkor mindig felnevetett és rosszra gondolt.
-Emmett! -sziszegte Edward és Rose egyszerre.
De kedvesem átölelt és így elindultunk hazafelé.

Ennyi lenne a rövid bevezető de itt van néhány mondat az egész töriről:
A Cullen család békésen éli hétköznapjait mokir a Volturi gárda két tagja váratlan látogatást tesz náluk.
Hinni kellene nekik vagy nem ?
Befogadni őket?
Ilyen kérdések vannak a fejükben de a válasz megszületik....

6 megjegyzés:

Esme írta...

Stia Tess!
Nagyon jó töri lesz!
Folyamatosan olvaslak!
Várom az első fejezetet!!!!
Puszi
Esme

Klodette írta...

Szia. :)

Olyan a háttered mint nekem. :):)
Tök jó. ;)
Én is rendszeres olvasód lettem és nagyon várom az első fejezetet. :)
Igazán ígéretesnek és izgalmasnak ígérkezik. :):)
Az alapötlet kiváló és egyedi. :):)
Várom a folytit. :):)

És köszönöm, hogy adsz a véleményemre. :) Ez jól esik. :)
Még annyit, hogy figyelj íz elírásokra! Ezt nem rosszindulatból mondom mert nekem is szokott lenni ( sok is. :P ) de én szeretem kijavítani őket. ;)

Bells Alice Esme írta...

Szia Tess!
Nagy kis frappáns töri lesz!!
Vajon ki lesz az a két tag?
Uhhhg.... Tutkó olvasni foglak.
Hajrá-hajrá..,
pusszancs: Bells

Tess írta...

Sziasztok!
Nagyon örülök hogy teszik!
A elyesírásra figyelni fogok, és remélem nem baj hogy olyan a háttér!
:)
Nagyon jól esik hogy komiztok nekem aranyosak vagytok!
És a két látogató a Volturitól!
Hamarosan megtudjátok ki is lesz az!
Puszi
Tess

Névtelen írta...

Nagyon tetszik de ki az a két Volturi katona? Te aztán fel tudod csigázni az embert az már biztos várom a kövit remélem hamar jön!!=) Pusy Becky

Tess írta...

Szia!
Nagyon köszönmöm neked is Becky!
És már mindjárt jön az első fejezet!
Puszi
Tess