BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 6., péntek

1.fejezet

1.fejezet: Váratlan utazás



Jane szemszöge:


Kopogtak az ajtómon.
- Gyere be!- szóltam. Alec lépett  be.
-Jane, kérdezhetek valamit? -kérdezte.
- Persze nyugodtan.
- Neked nincs olyan érzésed mintha itt nincs meg mindenünk? Nekem ....nekem hiányzik az összetartozás?
- De kissé igen. De te itt vagy mellettem.
Nem tudtam mit akar kihozni ebből.
- Amikor legutóbb voltunk a Cullen családnál Bella lánya miatt nem éreztél különbséget a mi családunk és az ő családjuk között. Jane, ők szeretik egymást minket pedig csak a hatalom tart össze. Nem pedig a szeretet! Ezért azt gondoltam elmegyek "világot látni". Találkozom a Cullenekkel és megtapasztalom az életformájukat.Velem tartasz Jane?
Nyeltem egyet.
- Ezt komolyan gondoltad Alec? -kérdeztem bár arckifejezése elárulta.Ő volt itt nekem az egyetelen akihez közelebb áltam.Ha ő megy én sem maradhatok. De életmódváltás?
- Ha komolyan gondoltad akkor veled tartok, bár vannak fenntartásaim.- válaszoltam.
- Nekem is de belevágok. De Aronak az életmódváltást ne említsd.- mondta Alec. Alec bejelenti Aronak a váratlan utazást. De Culleneket nem említi. És néhány perc múlva így szólt:
- Jane, pakolhatsz!- kiáltotta.
- Irány Forks!- ezt már suttogta.
- De te is men oda Arohoz elköszönni.
Miután bepakoltam elmentem Aro elé.
Meghajoltam előtte. Ő megszólalt:
Drága Jane, remélem nem végleg akartok elmenni, és nem sokálra visszajöttök! -mondta miközben felém sétált. Megakart ölelni de én óvatosan kibújtam öleléséből hiszen csak a gondolataimra kiváncsi.
-Igen is Mester! -mondtam.
-Nem maradunk távol sokáig! -mondtam.
- Elnézést mester most indulunk Alec-cel!
- Menjetek Jane, de tudod bárhol megtalállak Demetri segítségvel! -mondta, bár hangjából kihallott a fenyegetés.
- Viszontlátásra Mester! -mondtam.
- Viszlát,Jane!


A repülőn való utazás és egy kis taxis utazás után:



Néhány percnyi erdőben való futás után megéreztem néhány ember illatát. Alecre néztem észrevettem ő is nagyon szomjas lett. De ez már a Cullenek  területe ha itt vadászunk akkor nemigen fogadnak be minket.Lehet még ígysem pedig változni szeretnénk. Az emberek egyre közelebb jöttek. Az illatuk egyszerűen bódító volt. Már épp vadászni akatam a mikor Alec megragadta a karom és észhez térített. Elrohantam az emberek közeléből és megpillantottam néhány perc után a Cullen házat és pár méterre tőlük az egész családot. Edward  Bella előtt állt támadó pozícióban.
- Sziasztok! Mi nem mészárolni és pusztítani jöttünk és még Aro sem küldött minket! -szólt Alec.
- Békével jöttünk, szeretnénk a családodhoz tartozni Carlisle! -mondta és nem törődött Edward morgásával. Valószínűleg csak negatív élményei vannak a Volturival kapcsolatban. Bella dühösen merdt rám. Emmett a legnagyobb Cullen pedig nevetettet rajtunk. Igazán idegesítő volt.
- Alec ha békével jöttetek természetesen befogadunk benneteket mert láttuk mi történt az erdőben. De szavaznunk kell felőletek. Menjünk be a házba! - javasolta Carlisle.
Leültünk az aztal mellé. Ők már megszokták az ülést és az emberi viselkedést.De mi nem,de ugyanúgy tettünk mint ők. Emmett, Rosalie és Jasper ellenünk szavazott Edward, Bella, Alice és Esme igent mondott beköltözésünkre. De Carlisle szavazata még hátra volt. Az övé a legfontosabb.
- Jane, Alec szerintem....


Egy jó kis függővég lett! Remélem várjátok a kövit! Puszi: Tess

4 megjegyzés:

Klodette írta...

Szia. :)

Első komii. Wiiii. :) :D

Nekem nagyon tetszett. Örülök, hogy Alec ( az én favoritom) és Jane csatlakozni akarnak Cullenékez. Szuuper.
Szerintem Carlisle úgy is igent mond. Legalábbis nagyon remélem. ;) Örülnék neki. Háhá:)
Csodálom amúgy, hogy Aro ilyen könnyen elengedte őket. De hát ez már csak így van. Te így képzelted el. ;)
izgatottan várom a folytatást. ;) :)
Puszi
Klau

Névtelen írta...

Na ne már itt kell abbahagyni ez nem ér! Most tuti h nem fogunk aludni remélem Carlisle igennel fog szavazni=) Remélem hamar jön a kövi Pusy Becky

Bells Alice Esme írta...

Szióka!
Nagyon jó kis feji lett! De kár, hogy itt abbhagytad...
Szeretném, ha Carlisle igent mondana, de lehet izgalmasabb lenne, úgy, hogy nemet mond.
Nem is tudom mit szeretnék jobban... Most aztán várom a kövi fejit...
Puszi:Bells

Jandi írta...

Ez nagyon jó lesz! Szerintem Carlisle igennel fog szavazni!
Ilyet még sosem olvastam: Alec és Jane önként vállalkozik arra, hogy csatlakozzon (ha csak egy kis időre is) Cullen-ékhez...